Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu. Więcej informacji o plikach cookies.

Zgadzam się

r e k l a m a

Partner serwisu

Ardanowski zapowiada zmiany w promocji polskiej żywności

Wiadomości Polska
Data publikacji 31.08.2018r.

Ministerstwo rolnictwa chce stawiać na żywność wysokiej jakości, która ma być polskim znakiem rozpoznawczym.

Niewykluczone zmiany w zarządach funduszy promocji

Minister Jan Krzysztof Ardanowski, podczas niedawnego spotkania w resorcie wyjaśniał, że dotarcie do konsumentów z bardzo dobrej jakości produktami będzie odbywało się nie tylko poprzez skoncentrowaną produkcję, ale także „promocję nastawioną na cele promocyjne, a nie wycieczki po świecie”. Minister zapowiedział, że jeśli zajdzie taka potrzeba, zmieni składy zarządów funduszy promocji.

– One gospodarują pieniędzmi rolników, muszą więc starać się pobudzić rynek na produkty pochodzące z polskiego rolnictwa – podkreślał minister Ardanowski.

r e k l a m a



O interes polskich przedsiębiorców zagranicą zadbają radcy rolni

Resort wraca też do koncepcji z 2007 r., która zakładała powołanie radców rolnych w ambasadach.

W ministerstwie przerost administracyjny jest niesamowity, dlatego z oszczędności kadrowych wygospodaruję etaty dla radców. W kluczowych, z naszego punktu widzenia, krajach przypilnują interesów polskich firm. Nie tylko tych wielkich, które mają potężne działy marketingu, ale też mniejszych, zainteresowanych eksportem. Zostało to już uzgodnione z ambasadorami – zapewnił minister. 

Tomasz Ślęzak
(fot. KPRM)

r e k l a m a

r e k l a m a

Partner serwisu

r e k l a m a