StoryEditorWiadomości rolnicze

MLEKOVITA niezmiennie najcenniejszą marką

13.02.2017., 15:02h
MLEKOVITA najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2016. Jej wartość wzrosła w ciągu roku o 55 mln zł.

MLEKOVITA od lat skutecznie realizuje przyjętą strategię lidera, której niezmiennie służy budowa silnej i wiarygodnej marki. To bowiem silna marka jest siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania. Pomaga nie tylko podtrzymać dobre relacje z dotychczasowymi klientami, ale i zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność, gdyż najchętniej wybierają produkty markowe, wiedząc, że dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności. Marka MLEKOVITA to zaś obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów – to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałe udoskonalanie i wprowadzanie innowacji tak produktowych, jak i technologicznych. To natomiast pozwala na wysoki udział w rynku i dalsze umacnianie pozycji marki.

W XIII edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej” MLEKOVITA już po raz kolejny okazała się najcenniejszą marką produkcyjnego sektora gospodarki i liderem ryku spożywczego. Pod względem wartości marka MLEKOVITA jest wyceniana na 1,79 mld złotych, czyli o 3% więcej niż przed rokiem i blisko 7,8 razy więcej – czyli aż o 1,56 mld zł więcej – niż w 2004 r., kiedy zadebiutowała w rankingu. Ponadto MLEKOVITA w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek nieprzerwanie dzierży palmę pierwszeństwa zarówno w sektorze marek mleczarskich, jak również spożywczych i produkcyjnych.     

(fot. facebook/MLEKOVITA)

Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
24. kwiecień 2024 17:39