Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu. Więcej informacji o plikach cookies.

Zgadzam się

r e k l a m a

Partner serwisu

Chevron wprowadza nową markę

Maszyny Rolnicze Wiadomości z branży
Data publikacji 02.07.2018r.

Jeden z największych na świecie producentów olejów i smarów Chevron Lubricants będzie sprzedawał swoje produkty pod nową marką Texaco Delo.

Texaco Delo pojawi się w Europie

Wprowadzana zmiana ma na celu ujednolicenie działalności i dostosowanie jej do globalnej marki Delo. Pod tą marką firma funkcjonowała do tej pory w Ameryce Północnej i Środkowej, rejonie Azji-Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Wprowadzenie marki Texaco Delo w Europie umożliwi firmie efektywne wykorzystanie wiedzy zdobytej na całym świecie podczas współpracy z partnerami i klientami w zakresie prac nad nowymi produktami i usługami, a także doskonalenia tych już istniejących.

r e k l a m a



Historia marki Delo

Delo jest marką o długiej historii, która rozpoczęła się od wprowadzenia w 1953 roku pierwszego na świecie oleju wielosezonowego. Od tamtej pory Delo nieustannie doskonali swoje produkty, w tym pierwszy na świecie olej do wysoko obciążonych silników spełniający specyfikację dla olejów o wydłużonych przebiegach API CH-4, Cummins CES 20076 oraz Mack EO-M Plus, wprowadzony w roku 1998. W ostatnich latach marka jako pierwsza wprowadziła olej niskoemisyjny (API CJ-4), przeznaczony do ochrony silników wysokoprężnych wykorzystujących olej napędowy o zawartości siarki do 5000 ppm.




Wielu producentów i globalnych klientów pragnie kupować ten sam produkt w każdym regionie świata, dlatego tam, gdzie jest to niezbędne i potrzebne, wprowadzamy globalne formuły. Oferta Texaco Delo oznacza dla europejskich klientów możliwość korzystania z siły i niezawodności marki Texaco, a jednocześnie z integralności i testów wydajnościowych produktów z rodziny Delo – wyjaśnia James Welchman, kierownik marketingu EMEA w Chevron.

Przemysław  Staniszewski
(fot. Chevron Delo)

r e k l a m a

r e k l a m a

Partner serwisu

r e k l a m a