Cennik 2017

Cennik reklam w wersji drukowanej

Cennik ogłoszeń w części redakcyjnej: 
Format (w mm)1/1
214 x 292
3/4 160 x 277
214 x 206
2/3 141 x 277
214 x 182
1/2 105 x 277
214 x 136
junior
page
160 x 221
1/3 68 x 277
214 x 89
1/4 50 x 277
214 x 66
105 x 136
1/6 32 x 277
214 x 42
105 x 88
68 x 135
1/8 50 x 136
214 x 31
105 x 65
1/16 50 x 65
214 x 13
105 x 30
1 kolor 9950 8050 7200 5300 9300 3650 2700 1950 1350 780
pełen kolor 13800 11250 9300 7500 12950 5500 3800 2600 1900 900
 
Cennik ogłoszeń w blokach reklamowych: 
Format (w mm)1/1
214 x 292
3/4 160 x 277
214 x 206
2/3 141 x 277
214 x 182
1/2 105 x 277
214 x 136
junior
page
160 x 221
1/3 68 x 277
214 x 89
1/4 50 x 277
214 x 66
105 x 136
1/6 32 x 277
214 x 42
105 x 88
68 x 135
1/8 50 x 136
214 x 31
105 x 65
1/16 50 x 65
214 x 13
105 x 30
1/32 50 x 301/64 50 x 13
1 kolor 8500 6850 5650 4500 7850 3000 2450 1750 1200 700 300 200
pełen kolor 11950 9600 8000 6300 11050 4800 3400 2400 1700 800 500 250
Reklama na pierwszej stronie - 3 900 PLN
(format: ramkowa - 214x30 mm, spadowa - 245x38 mm + 5 mm spadu)
Druga strona okładki - 15 000 PLN
Czwarta strona okładki - 16 500 PLN

Niestandardowe formy reklamy, publikacja specjalna, pakiety komunikatywne (print, online, telemarketing, direct mailing) – cena do uzgodnienia. Realizacja indywidualnych kampanii reklamowych i marketingowych.

Rabat ilościowy

  • 3 ogłoszenia 3%
    5 ogłoszenia 5%
    10 ogłoszeń 7%
    12 ogłoszeń 10%
    15 ogłoszeń 12%
    18 ogłoszeń 15%
    24 ogłoszeń 17%
    26 ogłoszeń 20%
  • Rabat za gotowy materiał:
    5% - tylko w przypadku dostarczenia gotowej reklamy bez konieczności potwierdzenia.
Cennik wkładek, ogłoszeń drobnych i ogłoszeń o pracy
  • Ogłoszenia drobne
    (ceny netto, za 100 znaków)
    Dla osób prywatnych 29 zł
    Dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą 45 zł
    Pogrubioną czcionką plus 5 zł
    W innym kolorze plus 5 zł
  • Ogłoszenia drobne są dodatkowo zamieszczane na www.tygodnik-rolniczy.pl
  • Ogłoszenia w dziale praca
    1/4 strony - 1 kolor 700 zł
    1/6 strony - 1 kolor 500 zł
    1/8 strony - 1 kolor 400 zł
  • Inserty i wklejki
    (cena za 1000 egz., netto)
    Inserty do 30g 650 zł/1000 szt.
Terminarz
Nr wydaniaData wydania
(niedziela)
Koniec przyjmowania
ogłoszeń
Termin dostarczenia reklamy do
1 01-01-2017 08-12-2016 14-12-2016
2-3 08-01-2017 15-12-2016 21-12-2016
4 22-01-2017 05-01-2017 11-01-2017
5 29-01-2017 12-01-2017 18-01-2017
6 05-02-2017 19-01-2017 25-01-2017
7 12-02-2017 26-01-2017 01-02-2017
8 19-02-2017 02-02-2017 08-02-2017
9 26-02-2017 09-02-2017 15-02-2017
10 05-03-2017 16-02-2017 22-02-2017
11 12-03-2017 23-02-2017 01-03-2017
12 19-03-2017 02-03-2017 08-03-2017
13 26-03-2017 09-03-2017 15-03-2017
14 02-04-2017 16-03-2017 22-03-2017
15 09-04-2017 23-03-2017 29-03-2017
16 16-04-2017 30-03-2017 05-04-2017
17 23-04-2017 06-04-2017 12-04-2017
18 30-05-2017 13-04-2017 19-04-2017
19-20 07-05-2017 20-04-2017 26-04-2017
21 21-05-2017 04-05-2017 10-05-2017
22 28-05-2017 11-05-2017 17-05-2017
23 04-06-2017 18-05-2017 24-05-2017
24 11-06-2017 25-05-2017 31-05-2017
25 18-06-2017 01-06-2017 07-06-2017
26 25-06-2017 08-06-2017 14-06-2017
27 02-07-2017 14-06-2017 21-06-2017
28 09-07-2017 22-06-2017 28-06-2017
29 16-07-2017 29-06-2017 05-07-2017
30-31 23-07-2017 06-07-2017 12-07-2017
32 06-08-2017 20-07-2017 26-07-2017
33 13-08-2017 27-07-2017 02-08-2017
34 20-08-2017 03-08-2017 09-08-2017
35 27-08-2017 10-08-2017 16-08-2017
36 03-09-2017 17-08-2017 23-08-2017
37 10-09-2017 24-08-2017 30-08-2017
38 17-09-2017 31-08-2017 06-09-2017
39 24-09-2017 07-09-2017 13-09-2017
40 01-10-2017 14-09-2017 20-09-2017
41 08-10-2017 21-09-2017 27-09-2017
42 15-10-2017 28-09-2017 04-10-2017
43 22-10-2017 05-10-2017 11-10-2017
44 29-10-2017 12-10-2017 18-10-2017
45 05-11-2017 19-10-2017 25-10-2017
46 12-11-2017 26-10-2017 31-10-2017
47 19-11-2017 02-11-2017 08-11-2017
48 26-11-2017 09-11-2017 15-11-2017
49 03-12-2017 16-11-2017 22-11-2017
50 10-12-2017 23-11-2017 29-11-2017
51 17-12-2017 30-11-2017 06-12-2017
52/53 24-12-2017 07-12-2017 13-12-2017
1/2018 07-01-2018 07-12-2017 20-12-2017
Dane techniczne

Format: 245 x 324 mm

Maks. wielkość wkładek: 235 x 314 mm

Druk i oprawa: offsetowy, oprawa szyta

Obowiązujący format zapisu: PostScript kompozytowy z registracją dla ogłoszeń całostronicowych. PDF, AI, EPS lub TIFF dla ogłoszeń mniejszych niż cała strona. Czcionki zamienione na krzywe, CMYK. Prace otwarte - QuarkXPress, InDesign, Illustrator - z załączonymi wszystkimi elementami składowymi. Nośniki: CD-R, DVD. Do nośnika powinien być dołączony opis oraz proof. Opis materiału powinien zawierać datę emisji i wszelkie dodatkowe informacje o sposobie zamieszczenia reklamy. W reklamach na spad elementy graficzne i tekst powinny być oddalone od linii cięcia o co najmniej 7 mm. Maksymalne nasycenie kolorów w zdjęciach nie powinno być większe niż 240%.

Pliki o wielkości do 10 Mb można przesyłać na adres e-mail: reklama@tygodnik-rolniczy.pl  większe na nasz serwer ftp. W sprawie hasła dostępu do serwera prosimy kontaktować się z wydawnictwem.

Rozmiar strony Tygodnika netto, czyli bez spadów: 245 x 324 mm; brutto: 255 x 334 mm. Poniżej podano rozmiary reklam spadowych. Spady (w miejscach, gdzie reklama wystaje poza obszar zadruku) wynoszą 5 mm. Ponadto, wszelkie istotne merytorycznie elementy  graficzne i tekst powinny być oddalone od linii cięcia o co najmniej 7 mm do wewnątrz strony.

Materiały „na spad”:
1/1 strony: 245 x 324 mm + 5 mm
junior page: 174 x 246 mm + 5 mm
1/2 junior page: 161 x 190 mm + 5 mm
1/2 strony pion: 120 x 324 mm + 5 mm
1/2 strony poziom: 245 x 153 mm + 5 mm
1/3 strony pion: 83 x 324 mm + 5 mm
1/3 strony poziom: 245 x 106 mm + 5 mm
1/4 strony pion: 65 x 324 mm + 5 mm
1/4 strony poziom: 245 x 83 mm + 5 mm

Warunki zamieszczania reklam
  1. Podstawą do zamieszczenia reklamy jest zlecenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Zleceniodawcy lub ustna umowa kupiecka, określające rodzaj reklamy, jej powierzchnię, terminy. Warunki płatności oraz cenę i wysokość rabatów określa wydawca zgodnie z obowiązującym cennikiem ogłoszeń lub potwierdzeniem przyjęcia zlecenia do realizacji.
  2. Zlecenia powinny zawierać informację, czy Zleceniodawca jest płatnikiem VAT i ewentualne upoważnienie do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy oraz w przypadku rozpoczynania współpracy dokument stanowiący podstawę prawną działania Zleceniodawcy, np. kopie odpisu KRS, zezwolenie na działalność gospodarczą itp.
  3. Ceny reklam wraz ze wszystkimi rabatami ustalane są zgodnie z aktualnym cennikiem.
  4. O zmianie cennika reklam Wydawca powiadomi Zleceniodawcę 2 miesiące przed ich wprowadzeniem.
  5. W przypadku zmiany cennika w trakcie trwania długoterminowego zlecenia, nowe ceny wchodzą w życie po upływie 2 miesięcy od daty ich wprowadzenia.
  6. Wszelkie materiały tekstowe, nie będące materiałami redakcyjnymi, są traktowane jako artykuły reklamowe i sygnowane nadtytułem „ogłoszenie” oraz nazwą i logiem firmy reklamującej się. W przypadku ogłoszeń tekstowych materiały muszą być dostarczone w postaci elektronicznej.
  7. Zlecenia na publikację reklam muszą być składane nie później niż w terminie jaki jest opublikowany w aktualnym cenniku ogłoszeń.
  8. Wycofanie zlecenia może nastąpić w terminie nie późniejszym, niż ostateczny termin przyjmowania zleceń podany w cenniku ogłoszeń. Wycofanie zlecenia po tym terminie upoważnia wydawcę do obciążenia Zleceniodawcy równowartością 100% uzgodnionej wartości reklamy.
  9. Ostateczna data przyjmowania materiałów oraz zmian w treści reklamy mija 7 dni po terminie przyjmowania ogłoszeń. Po przekroczeniu tego terminu ogłoszenie może zostać przesunięte na następne wydanie.
  10. Wszelkie zmiany w treści reklamy - podane wyłącznie na piśmie - mogą być dokonane nie później niż 3 dni po terminie przyjmowania ogłoszeń.
  11. Ostateczna data przyjmowania materiałów mija 3 dni po terminie przyjmowania ogłoszeń. Po przekroczeniu tego terminu ogłoszenie może zostać przesunięte na następne wydanie.
  12. W przypadku zleceń długoterminowych, w razie niedostarczenia nowych materiałów w terminie określonym w pkt. 10, Wydawca ma prawo do zamieszczania reklamy danej do poprzedniego numeru.
  13. Wydawca ma prawo do odmowy przyjęcia materiałów nie nadających się do reprodukcji z powodu złej jakości lub nie odpowiadających parametrom technicznym.
  14. Jeżeli materiały dostarczone do reprodukcji mają być zwrócone Zleceniodawcy, należy to wyraźnie zaznaczyć w zleceniu.
  15. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo pobierania opłat za wykonywanie materiałów poligraficznych.
  16. Życzenia odnośnie umiejscowienia reklam (przy określonym temacie redakcyjnym) mogą być spełnione tylko w przypadku określonych wielkości, terminowego zlecenia i w miarę możliwości technicznych.
  17. Za ogłoszenie przyjęte po terminie przyjmowania ogłoszeń oraz za ekspresowe przygotowanie materiałów poligraficznych pobierana będzie opłata dodatkowa do wysokości 40% wartości ogłoszenia.
  18. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych ogłoszeń oraz ma prawo odmówić zamieszczenia reklamy i wkładki jeśli ich treść lub forma pozostają w sprzeczności z linią programową i charakterem publikacji Wydawcy.
  19. Maksymalne odszkodowanie w przypadku uzasadnionej i przyjętej reklamacji to ponowna publikacja poprawnej reklamy.
  20. Reklamacje dotyczące reklam przyjmowane są w terminie 7 dni od daty ukazania się reklamy, w formie pisemnej.
  21. Płatności za wykonanie zlecenia dokonywane są w formie przelewów na konto Bank Pekao S.A. nr 93 1240 6609 1111 0000 4934 1504.
  22. Faktury wystawiane są po ukazaniu się ogłoszenia. Ustaloną kwotę należy wpłacić nie później niż 14 dni od daty wystawienia faktury lub w terminie ustalonym w potwierdzeniu zlecenia.
  23. W wypadku opóźnienia płatności Zleceniodawca zostaje obciążony odsetkami 0,082 % za każdy dzień zwłoki. Wydawca zastrzega sobie prawo wstrzymania druku wcześniej zamówionych reklam oraz nie przyjęcia kolejnego zlecenia jeżeli poprzednie rachunki nie zostały opłacone.
  24. Istnieje możliwość różnorodnych form insertingu - zamieszczenie wkładki reklamowej wymaga przedłożenia wzoru i jego akceptacji przez Wydawcę. Wkładki, które wyglądem przypominają Tygodnik Poradnik Rolniczy, lub inną publikacje PWR pod względem graficznym lub zawierają obce reklamy, nie będą przyjmowane do dystrybucji.
  25. Rabat za gotowy materiał - 10% - tylko w przypadku dostarczenia poligraficznych plików bez konieczności potwierdzenia.
  26. W przypadku  przedterminowego zerwania umowy naliczane będą kary pieniężne od wysokości niesłusznie naliczonego rabatu.
  27. Wydawca zastrzega sobie prawo wstrzymania druku wcześniej zamówionych reklam po nieopłaconych trzech rachunkach. Wznowienie reklam po uregulowaniu zaległości, nowe reklamy na zasadach przedpłaty.
  28. Zamówienie reklamy oznacza akceptację powyższych warunków sprzedaży.
  29. W sprawach spornych nie ujętych w powyższych zasadach obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
Cennik reklam w serwisie internetowym
Dane techniczne w serwisie internetowym
Warunki zamieszczenia reklam w serwisie internetowym
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zamieszczania reklam w wydawnictwach i na portalach Polskiego Wydawnictwa Rolniczego Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Metalowa 5, 60-118 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000101146, NIP 778 01 64 903, REGON: 630175513 (Wydawca).
  2. Podstawą do zamieszczenia reklamy jest zlecenie podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Zleceniodawcy lub zlecenie przesłane elektronicznie lub ustna umowa kupiecka, określające rodzaj reklamy, jej powierzchnię, terminy, miejsce realizacji (nazwa portalu, wybrany pakiet) oraz model płatności. Dozwolone są również ustalenia e-mail zawierające rodzaj reklamy, jej powierzchnię, terminy oraz model płatności. Warunki płatności oraz cen i wysokość rabatów określa Wydawca zgodnie z obowiązującym cennikiem ogłoszeń lub potwierdzeniem przyjęcia zlecenia do realizacji. Klient ma do wyboru trzy modele płatności – Abonament miesięczny – reklamy w rotacji, CPM – za każde 1.000 odsłon oraz FF – za zlecony czas emisji reklamy (dzień, tydzień itp.) w wybranym miejscu na wyłączność.
  3. Zlecenie powinno zawierać pełen adres Zleceniodawcy do wystawienia faktury Vat wraz z NIP-em oraz w przypadku rozpoczynania współpracy dokument stanowiący podstawę prawną działania Zleceniodawcy, np. kopie odpisu KRS, Regon itp.
  4. Wydawca zastrzega sobie prawo do zmiany cennika i oferty.
  5. W przypadku zmiany cennika w trakcie trwania długo terminowego zlecenia, nowe ceny wchodzą w życie wraz z nowymi zleceniami jednak nie później niż po upływie 6 miesięcy od daty ich wprowadzenia.
  6. Wszelkie materiały tekstowe (publikacje specjalne), nie będące materiałami redakcyjnymi, są traktowane jako artykuły reklamowe i sygnowane nad tytułem „REKLAMA” oraz nazwą i logiem firmy reklamującej się. W przypadku ogłoszeń tekstowych materiały muszą być dostarczone w postaci elektronicznej minimum 10 dni roboczych przed ich publikacją. Wydawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia materiałów do emisji – jak w pkt. 11 i 16.
  7. W przypadku kampanii reklamowej obejmującej publikację tekstów, infografik, zdjęć lub filmów, obowiązkiem Zleceniodawcy jest dołączyć do zamówienia oświadczenie, że posiada prawa autorskie do tych materiałów. W razie ich braku Zleceniodawca zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości ewentualnej szkody, którą Wydawca może ponieść, dokonując ich publikacji.
  8. Zlecenia na publikację reklam muszą być składane nie później niż w terminie jaki jest opublikowany w aktualnym cenniku ogłoszeń.
  9. Wycofanie zlecenia może nastąpić w terminie nie późniejszym, niż ostateczny termin przyjmowania zleceń podany w cenniku ogłoszeń. Wycofanie zlecenia po tym terminie upoważnia Wydawcę do obciążenia Zleceniodawcy równowartością 100% uzgodnionej wartości reklamy.
  10. Materiały do emisji powinny być dostarczone w terminie zgodnym z informacją podaną w cenniku ogłoszeń. W razie opóźnienia Wydawca nie gwarantuje umieszczenia reklamy w wybranym miejscu portalu, a w skrajnych przypadkach jej wyemitowania. Każda reklama powinna być przygotowana w trzech formatach dostosowanych do wszystkich nośników – PC, Tablet, Mobile.
  11. W przypadku zleceń długoterminowych, w razie niedostarczenia nowych materiałów w terminie określonym w cenniku, Wydawca ma prawo do zamieszczania ostatniej emitowanej reklamy.
  12. Wydawca ma prawo do odmowy przyjęcia materiałów nie nadających się do reprodukcji z powodu złej jakości, nieodpowiadających parametrom technicznym lub reklam niedostosowanych do wszystkich trzech nośników (PC, Mobile, Tablet).
  13. Jeżeli materiały dostarczone do reprodukcji mają być zwrócone Zleceniodawcy, należy to wyraźnie zaznaczyć w zleceniu.
  14. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo do pobierania opłat za przygotowanie projektów autorskich reklam na portale rolnicze www.topagrar.pl, www.tygodnik-rolniczy.pl, www.warzywaiowoce.pl, www.sadnowoczesny.pl . W ramach zlecenia istnieje możliwość dokonania 3 poprawek.
  15. Prawa autorskie do projektów reklam wykonanych przez grafika pracującego dla Wydawcy należą do Wydawcy Kopiowanie, zmienianie, publikowanie, drukowanie, udostępnianie bez zgody Wydawcy zabronione. Przeniesienie praw autorskich jest odpłatne i wymaga wyraźnego postanowienia w umowie, która musi zostać podpisana przez Klienta oraz osoby upoważnione do reprezentacji Wydawcy. Niezachowanie formy pisemnej powoduje nieskuteczność przeniesienia. Prawa przechodzą na Klienta/Nabywcę tylko na tych polach eksploatacji, które są w umowie wyraźnie wymienione.
  16. Za ogłoszenie przyjęte po terminie przyjmowania ogłoszeń oraz za ekspresowe przygotowanie projektu reklamy pobierana będzie opłata dodatkowa do wysokości 40% wartości ogłoszenia.
  17. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych ogłoszeń oraz ma prawo odmówić zamieszczenia reklamy jeśli ich treść lub forma pozostają w sprzeczności z linią programową i charakterem publikacji Wydawcy. Dostarczone przez Zleceniodawcę materiały nie mogą naruszać dobrych obyczajów, a ich publikacja nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji.
  18. Maksymalne odszkodowanie w przypadku uzasadnionej i przyjętej reklamacji to ponowna publikacja poprawnej reklamy.
  19. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy podczas wyświetlania reklamy lub zliczania statystyk, które wynikną z wadliwości dostarczonych przez Zleceniodawcę materiałów reklamowych oraz dołączonych do nich kodów i cligTag, czy też innych przyczyn nie leżących po stronie Wydawcy.
  20. Reklamacje dotyczące reklam przyjmowane są w terminie 7 dni roboczych od daty ukazania się reklamy, w formie pisemnej.
  21. Wydawca zastrzega sobie prawo nieuwzględnienia reklamacji w przypadkach, gdy:
    - materiały reklamowe zostały dostarczone po terminie,
    - Klient nie dotrzymał terminu zgłoszenia reklamacji,
    - Klient nie zachował formy pisemnej,
    - przyczyna reklamacji nie leży po stronie Wydawcy.
  22. Płatności za wykonanie zlecenia dokonywane są w formie przelewów na konto Wydawcy w Banku Pekao S.A. 93 1240 6609 1111 0000 4934 1504.
  23. W przypadku firm polskich faktury wystawiane są po ukazaniu się ogłoszenia a płatność musi nastąpić do 14 dni od daty wystawienia faktury. W przypadku firm zagranicznych obowiązuje 100% przedpłata przed ukazaniem się ogłoszenia.
  24. W wypadku opóźnienia lub zwłoki w płatności Zleceniodawca zostaje obciążony odsetkami 0,082 % za każdy dzień opóźnienia lub zwłoki. Wydawca zastrzega sobie prawo wstrzymania druku reklam po nieopłaconych trzech rachunkach. Wznowienie reklam nastąpi po uregulowaniu zaległości, nowe reklamy na zasadach przedpłaty.
  25. W przypadku przedterminowego zerwania umowy naliczane będą kary pieniężne od wysokości niesłusznie naliczonego rabatu.
  26. Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 września 2016 roku do odwołania lub wydania nowego.
  27. Wydawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w treści Regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania. Nieważność jednego zapisu nie powoduje nieważności całego regulaminu.
  28. Zamówienie reklamy oznacza akceptację powyższych warunków sprzedaży.
  29. W sprawach spornych nie ujętych w powyższych zasadach obowiązują prze pisy Kodeksu Cywilnego.
Pliki do pobrania PDF