StoryEditorWiadomości rolnicze

John Deere chce zmniejszyć liczbę dealerów

18.03.2020., 13:03h
Amerykański producent maszyn rolniczych zamierza wprowadzić w Polsce nową strategię obsługi rolników. Będzie się to wiązać ze znacznym zmniejszeniem liczby dealerów John Deere’a w Polsce. Jednak nie powinno to oznaczać zmniejszenia liczby serwisów i punktów sprzedaży. Jak ma to wyglądać w praktyce?

John Deere w Polsce zaczyna wprowadzać strategię „Dealer Jutra 3.0”. Rozpoczęcie wdrażania jej w życie zbiegło się w czasie ze zmianą na stanowisku prezesa spółki John Deere Polska. Dotychczasowego prezesa Mirosława Leszczyńskiego, który od 15 lat był związany z firmą, zastąpi Marko Borwieck.

– Zmiana w zarządzie wynika z tego, że nie chcieliśmy, aby jeden menedżer rozpoczynał wprowadzenie programu, a drugi przejmuje to w trakcie. Chcemy, aby jeden menedżer wprowadzał cały projekt – mówi Mirosław Leszczyński. – Poza tym, chciałem sobie zrobić prezent na 60. urodziny i przejść na emeryturę – dodaje.

Centrala amerykańskiej marki nieprzypadkowo wskazała na Marko Borwiecka, jako nowego szefa polskiego oddziału firmy. Przez wiele lat odpowiadał on za budowanie sieci sprzedaży maszyn John Deere’a w różnych państwach, w tym na polskim rynku i był jedną z osób odpowiedzialnych za wprowadzenie strategii „Dealer 2.0”. Przez 5 lat był też dyrektorem generalnym amerykańskiej marki na Szwecję i Danię.

Mniej dealerów, więcej mechaników
– W John Deere zawsze staramy się być o krok przed konkurencją. T...

Pozostało 86% tekstu
Dostęp do tego artykułu mają tylko Prenumeratorzy Tygodnika Poradnika Rolniczego.
Żeby przeczytać ten i inne artykuły Premium wykup dostęp.
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
17. kwiecień 2024 01:25