r e k l a m a

Partner serwisu

Idea zakazu reklam mięsa i mleka to wyłącznie promocja pewnej europosłanki

Wiadomości Komentarz naczelnych
Data publikacji 13.03.2021r.

Pewna europsłanka wymyśliła zakaz reklamy mięsa i nabiału. To kolejny „kwiatek”, który pozwala jej zaistnieć w mediach. Mimo, że opinie głoszone przez polityczkę są fałszywe – zauważają redaktorzy naczelni Tygodnika Poradnika Rolniczego w swoim komentarzu.

r e k l a m a

Zakaz promocji mięsa i mleka to kolejny „kwiatek” europosłanki

Niedawno pewna europosłanka zaproponowała wprowadzenie zakazu reklamy produktów pochodzenia mięsnego i mlecznego. Nie piszemy jak się nazywa, żeby nie robić jej reklamy. Ta pani – prawniczka i weganka, miłośniczka kotletów z soi i buraków – uczyniła sobie z takich wypowiedzi sposób na zaistnienie w mediach. Zgodnie z zasadą – „nie ważne jak o tobie mówią, byle nie przekręcali nazwiska”. Wrzuca więc od czasu do czasu swoje „kwiatki”, ludzie się tym emocjonują, a ona dzięki temu istnieje w mediach i świadomości wyborców. Robi to średnio co 3–4 miesiące, więc czekamy na kolejny pomysł w maju lub czerwcu. A do jej najświeższych pomysłów nie będziemy się odnosić.

Opinie europosłanki na temat mięsa i mleka są fałszywe

Nie znaczy to, że nie należy ludzi uświadamiać, że opinie głoszone przez europosłankę są fałszywe. Przypominamy, że owa celebrytka reprezentująca wybitnie lewicową wrażliwość chce z diety usunąć mleko i jego przetwory. Dlaczego? Bo mleko jest pozyskiwane od zgwałconych krów! Tylko patrzeć, że wnet zgłosi postulat, aby w kodeksie karnym znalazła się na to odpowiednia kara. I co najważniejsze, znajdzie poparcie dla tego pomysłu wśród wielu celebrytów, w tym też tych z Brukseli.

Rozumiemy, że głodujące dzieci z państw trzeciego świata albo dzieci z państw bogatszych, których matki nie mogą karmić piersią, będą musiały spożywać odżywki na bazie owsa albo soi. Mamy nadzieję, że będzie to przynajmniej soja non GMO.

 

Ludzie wrócą do wcześniejszych zwyczajów, a moda na weganizm przeminie

r e k l a m a

Zejdźmy jednak na ziemię. Rewolucja żywnościowa aż tak bardzo nas nie przeraża! Bo weganizm stał się po prostu modny. Moda przeminie. Pandemia się skończy. Chociaż wiele różnorakich autorytetów brylujących w mediach jest mocno przekonanych, że po koronawirusie nie wrócimy już do dawnego życia i zwyczajów, to jakoś niespecjalnie w to wierzymy. W historii ludzkości zdarzały się znacznie gorsze epidemie.

Choćby grypa hiszpanka z lat 1918–1919, zabijała jedną trzecią chorych, a zachorowało na nią 500 mln ludzi, czyli 30% ówczesnych mieszkańców naszej planety (koronawirus to jak dotąd 2,5 mln ofiar śmiertelnych i ponad 111 mln zarażonych, do jednej trzeciej brakuje około 2 mld zachorowań). A świat wrócił przecież w latach 20. ubiegłego wieku do normalnego życia. Może dlatego, że nie miał wówczas telewizji informacyjnych i Internetu, które z równą intensywnością relacjonują protesty przeciw lockdownowi, jak i informacje na temat nowych mutacji koronawirusa.

 

Apelujemy o rozwagę w obliczu koronawirusa

Wspominamy o pandemii, bo znów rośnie liczba zakażonych, a to oznacza przedłużanie obecnych ograniczeń i wprowadzanie nowych. Póki gospodarka nie zacznie normalnie funkcjonować rolnictwo odczuwać będzie różne skutki epidemii, o czym wielokrotnie pisaliśmy. Apelujemy więc: niech każdy z nas dwa razy się zastanowi, zanim zrobi coś co może przyczynić się do wzrostu trzeciej fali!

 

Krzysztof  Wróblewski i Paweł Kuroczycki,
redaktorzy naczelni „Tygodnika Poradnika Rolniczego” 
fot. Pixabay

r e k l a m a

r e k l a m a

Partner serwisu

r e k l a m a

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody