Dzwonek Letnia promocja - Czytaj za 1 zł Skorzystaj

r e k l a m a

Partner serwisu

KE zaakceptowała kolejne cztery polskie programy promocyjne

KE zaakceptowała kolejne cztery polskie programy promocyjne
Wiadomości
Data publikacji 27.04.2015r.

Komisja Europejska zaakceptowała 41 programów promujących żywność z krajów Wspólnoty; wyda na nie 129 mln euro. Wśród zatwierdzonych programów są również cztery polskie o łącznym budżecie 10,2 mln euro - poinformował resort rolnictwa.

r e k l a m a

Zatwierdzone polskie programy informacyjno-promocyjne to:

„Smaki Europy – jakość i tradycja” - przygotowany przez konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw – Spółdzielnia Osób Prawnych, Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego, Związek Sadowników RP. Promocja żywności będzie odbywała się na rynku Algierii, Białorusi i Chin, a koszt kampanii przewidziany jest na 5,3 mln euro.

Konsorcjum w składzie: Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM) przygotowało program „Smak jakości i tradycji prosto z Europy”, który jest przeznaczony na rynek Singapuru, Tajwanu, Nowej Zelandii, RPA i Kazachstanu. Budżet tej kampanii wyniesie 2,3 mln euro.

„Rozsmakuj się w Europie” - to kampania, która będzie realizowana przez Związek Polskie Mięso na rynku Japonii i Kanady, a jej koszt oceniany jest na ponad 900 tys. euro.

Polskie Stowarzyszenie Producentów Olejów przygotowało program „Pokochaj olej rzepakowy”, który będzie realizowany na rynku polskim i w Słowacji. Budżet tej kampanii zaplanowany jest na 1,6 mln euro.

Unijne kampanie są finansowane są w 50 proc. z budżetu UE, w 30 proc. ze środków budżetu krajowego, pozostałe 20 proc. stanowi wkład własny organizacji branżowej. Od początku funkcjonowania takiego mechanizmu Komisja Europejska zaakceptowała 29 programów z Polski, których celem jest promocja krajowych produktów rolno-spożywczych. Całkowity budżet tych programów wyniósł ponad 89 mln euro.

Obecnie na rynkach zagranicznych realizowanych jest 8 polskich kampanii promocyjno-informacyjnych, których koszt przekracza 28 mln euro. Kampanie te promują jabłka, soki i inne owoce, mięso oraz produkty mleczarskie. (PAP)

Widziałeś już nasze video "Zakręcone Żniwa - Konkurs filmowy TPW"?

r e k l a m a

r e k l a m a

Partner serwisu

r e k l a m a

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody