StoryEditorWiadomości z branży

Starania Waldemara Brosia zwieńczone sukcesem

12.08.2019., 13:08h
Rusza kampania telewizyjna promująca produkty mleczarskie, o którą od ponad roku usilnie zabiegał Waldemar Broś, prezes KZSM.
Utalentowani kucharze zaprezentują mleko i jego przetwory w zupełnie nowych przepisach. Lekarze i dietetycy rozprawią się z mitami na temat produktów mleczarskich, a także przypomną o ich najważniejszych zaletach. Nie zabraknie ciekawostek – choćby wyjaśnienia, dlaczego to tłuste mleko odchudza najskuteczniej. Do sięgania po nabiał zachęci kampania w telewizji śniadaniowej i programach kulinarnych.

Promocja mleka i jego przetworów w telewizji śniadaniowej

Działania obejmą przede wszystkim poranne pasmo telewizyjne. Wybór padł na „Pytanie na śniadanie” w TVP 2 –  lidera oglądalności wg badań Nielsen Audience Measurement z 16.07.2019 r. oraz uzupełniająco, „Wstaje dzień” – program śniadaniowy TVP Info. W mediaplanie kampanii znalazł się też popularny program kulinarny „Okrasa łamie przepisy” w TVP 1.

Ekspozycja przetworów mleczarskich na antenie telewizyjnej przybierze szereg interesujących, angażujących widza form. W programach śniadaniowych posłużą do tego przede wszystkim kąciki kulinarne – gotowanie na żywo z wykorzystaniem niestandardowych przepisów, które ukażą dobrze znane przetwory mleczne w nowych, niecodziennych zastosowaniach. Kilkakrotne wejścia pozwolą zaproszonym do studia kucharzom przekazać informacje nt. wartości odżywczych, walorów zdrowotnych, zalet kulinarnych oraz atrakcyjnego smaku tych produktów, tak by w rezultacie zachęcić widza do twórczego, nieszablonowego wykorzystywania ich także we własnej kuchni.

Do wybranych przepisów realizowanych w programie nawiążą uznani eksperci z zakresu medycyny i dietetyki. Przedstawiciele Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz kadry profesorskiej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego osadzą je w kontekście aktualnej wiedzy naukowej.

Eksperci będą promować wiedzę o mleku

Wypowiedzi ekspertów dotyczyć będą m.in. faktów i mitów nt. mleka, znaczenia przetworów mleczarskich dla zdrowia publicznego czy rekomendowanego udziału mleka i jego przetworów w zdrowej, zbilansowanej diecie. Eksperci podejmą także wątki nietolerancji laktozy, zapobiegania osteoporozie oraz suplementacji diety probiotykami i prebiotykami. Rzucą też światło na kwestie praktyczne, które wciąż budzą wątpliwości wielu rodziców, takie jak przechodzenie niemowląt i małych dzieci z mleka modyfikowanego na produkty mleczne czy alergia na białko mleka. Zdradzą, co możemy zyskać dzięki niezwykłym strukturom, jakimi są otoczki kuleczek tłuszczowych i wyjaśnią, dlaczego tłuste mleko… odchudza.

W programie kampanii znalazły się też działania wyjątkowe. Szczególne miejsce zajmuje wśród nich odcinek programu „Okrasa łamie przepisy”, w którym znany i ceniony Karol Okrasa zagości w jednej ze spółdzielni. Mistrz sztuki kucharskiej zaprezentuje widzom kolejne atrakcyjne pomysły na proste i łatwe w przygotowaniu, ale niebanalne dania bazujące na przetworach mleczarskich.

Zaawansowane formy lokowania produktu na antenie telewizyjnej znajdą kontynuację w Internecie. Posłuży do tego m.in. publikacja przepisów wykorzystanych w poszczególnych wątkach kulinarnych oraz promocja w mediach społecznościowych m.in. na Facebooku (m.in. filmy wideo z kucharzami i ekspertami).

Nowa kampania potrwa 4 miesiące – od 7 sierpnia do 15 grudnia 2019 r. Zleceniodawcą jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytutu Matki i Dziecka. Realizację kampanii umożliwiło wsparcie Funduszu Promocji Mleka.

Marcin Ciszewski
Zdjęcie. Unsplash
Śródtytuły i wytłuszczenia pochodzą od redakcji
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
20. kwiecień 2024 17:32