Casting do 3. edycji projektu już się rozpoczął i jeszcze do 12 czerwca może się zgłosić każdy polski rolnik, chcący zwiększyć produktywność i zyskowność swojego gospodarstwa. Aby wziąć udział w programie wystarczy wypełnić ankietę i przygotować krótki film o swoim gospodarstwie.
r e k l a m a
Agrorewolucje z licznym wsparciem
Realizacja projektu AGROREWOLUCJE jest możliwa dzięki wsparciu czołowych polskich dostawców nowoczesnych technologii dla profesjonalnego rolnictwa: GRUPY AZOTY, CIECH Sarzyna oraz INTERMAG. Właśnie z udziałem przedstawicieli tych firm i jednego z youtuberów – Michała Nowackiego, czyli „Rolnika NIEprofesjonalnego” 27 maja br. odbyła się konferencja prasowa.
r e k l a m a
Czym jest program AGROREWOLUCJE? To program o rolnictwie, pokazujący przemianę polskich gospodarstw, które z mało rentownych i słabo zorganizowanych mają zmienić się w produktywne, nowoczesne i przede wszystkim – zyskowne. W drugim sezonie odcinki programu uzyskały miliony wyświetleń, a kanał AGROREWOLUCJI zgromadził kilkanaście tysięcy subskrybentów.
Sezon 3 to ciąg dalszy przemian kolejnych gospodarstw. Gospodarze programu, Grzegorz Bardowski, „Kula” i „Rolnik Nieprofesjonalny”, razem ze współpracującymi z nimi ekspertami, pokażą uczestnikom i widzom jak prawidłowo zaplanować i zadbać o produkcję roślinną, tak by przynosiła wymierne efekty finansowe.
Zobacz także
Ideą projektu jest pokazanie uczestnikom i wszystkim rolnikom śledzącym program tego, jak efektywnie wykonywać zabiegi agrotechniczne, w jaki sposób nawozić glebę, chronić swoje uprawy oraz jak je dokarmiać i stymulować do wyższego plonowania. Program pokaże także codzienność życia i pracy polskich rolników oraz ich rodzin, która jest niezwykle interesująca i pełna pozytywnej energii.

Ten produkt może Ciebie zainteresować
Tygodnik Poradnik Rolniczy – roczna prenumerata

- Od lewej: Piotr Lubaszka – dyrektor handlowy INTERMAG, Sebastian Kostrubała – dyrektor marketingu w Ciech Sarzyna, Sławomir Staręga – marketing manager, Grupa Azoty
Agrorewolucje to spotkania z ekspertami
Zapleczem eksperckim AGROREWOLUCJI są trzy polskie firmy: GRUPA AZOTY, największy w Polsce i drugi w Unii Europejskiej producent nawozów azotowych i wieloskładnikowych, CIECH Sarzyna, największy polski producent środków ochrony roślin oraz INTERMAG, jeden z największych producentów nawozów dolistnych i biostymulatorów w Europie.
Pierwszy oraz drugi sezon programu składały się z siedemnastu odcinków, które można było śledzić na kanale AGROREWOLUCJE na portalu YouTube. W tej edycji zaplanowano realizację 52 materiałów wideo, co oznacza, że widzowie mogą spodziewać się regularnych publikacji przez rok od startu programu. W ramach AGROREWOLUCJI widzowie będą mogli obejrzeć znane już z poprzednich sezonów odcinki z udziałem rodzin oraz pogłębiające wiedzę rozmowy z ekspertami w studio AGROREWOLUCJI. Dodatkowo, w ramach wspomnianych materiałów wideo zadebiutuje nowy format – YouTube Shorts, krótkie filmy nagrywane przez bohaterów programu, dzięki którym na bieżąco będzie można śledzić codzienność wybranych rodzin.
Jak wziąć udział w Agrorewolucjach?
Aby wziąć udział w nowym sezonie AGROREWOLUCJI należy przygotować zgłoszenie rekrutacyjne. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, do którego link znajdziecie na stronie www.agrorewolucje.pl. Następnie trzeba przygotować wideo oprowadzające po swoim gospodarstwie, a także prezentujące siebie i swoją rodzinę. Wszelkie informacje znajdziecie na stronie programu. Najważniejsze, by zdążyć do 12 czerwca. Po zapoznaniu się ze zgłoszeniami, wybrane zostaną trzy gospodarstwa, które zostaną poddane tytułowym AGROREWOLUCJOM. Finałowa trójka otrzyma ponadto nawozy dolistne i biostymulatory od firmy INTERMAG, środki ochrony roślin od CIECH Sarzyna oraz nawozy doglebowe od GRUPY AZOTY. Łączna wartość nagród w programie to ponad 150 000 zł!
- Michał Nowacki – youtuber autor kanału „Rolnik NIEprofesjonalny”
Oprac. Natalia Marciniak-Musiał na podstawie artykułu Marka Kalinowskiego pt. Wkrótce rusza 3 sezon AGROREWOLUCJI, który ukazał się w Tygodniku Poradniku Rolniczym 24/2022 na str. 22. Jeśli chcesz czytać więcej podobnych artykułów, już dziś wykup dostęp do wszystkich treści na TPR: Zamów prenumeratę
fot: Marek Kalinowski
CIECH Sarzyna
jest jedną z kluczowych spółek Grupy CIECH i filarem jej segmentu organicznego. Jest największym polskim producentem środków ochrony roślin oraz liderem sprzedaży na rynku herbicydów. Przewagą konkurencyjną spółki jest m.in. jedna z najnowocześniejszych na świecie instalacji do produkcji MCP. Do najbardziej znanych znaków handlowych spółki należą marki: CHWASTOX, HALVETIC, AGROSAR 360 SL, AZOKSAR 250 SC, ASKALON 125 SC, AKAPIT 125 EC, TARCZA ŁAN EXTRA 250 EW oraz WINDSAR 250 EC. Produkty firmy trafiają do ponad 50 krajów całego świata.
Grupa Azoty
to jeden z liderów branży nawozowo-chemicznej w Europie, działający w sektorze nawozów mineralnych, tworzyw inżynieryjnych, a także produktów OXO i innych chemikaliów. W jej skład wchodzą m.in. Grupa Azoty SA (jednostka dominująca z siedzibą w Tarnowie), Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” SA, Grupa Azoty Zakłady Chemiczne „Police” SA, Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn SA i Compo Expert Holding GmbH. Grupa Azoty to zdecydowany lider w Polsce i jedna z kluczowych grup kapitałowych branży nawozowo-chemicznej w Europie. Grupa zajmuje drugą pozycję w Unii Europejskiej w produkcji nawozów azotowych i wieloskładnikowych.
INTERMAG
od 30 lat wspiera polskich rolników i ogrodników w uzyskiwaniu coraz wyższej efektywności w produkcji roślinnej oraz hodowli zwierząt. Firma zaliczana jest do największych producentów nawozów i biostymulatorów, a także produktów prozdrowotnych dla zwierząt w Europie Środkowo-Wschodniej. Rozwija działalność w ponad 25 krajach na całym świecie, a nawozy tutaj produkowane stosowane są obecnie na ponad 5 mln hektarów upraw. Flagowymi produktami firmy są m.in. stymulatory TYTANIT, OPTYSIL, nawozy z serii PLONVIT, AMINO ULTRA oraz biopreparaty BACTIM. W 2020 roku firma otworzyła nowy zakład produkcji nowoczesnych preparatów mikrobiologicznych.