r e k l a m a

Partner serwisu

Partner

Grupa Azoty stawia na jednolity i kolorowy branding

Uprawa wiadomości z branży
Data publikacji 30.09.2020r.

Grupa Azoty wdraża nowy system komunikacji dla segmentu Agro. Celem rebrandingu prezentowanego przez zarząd na wrześniowej konferencji prasowej w Warszawie jest stworzenie spójnej wizerunkowo, nowoczesnej i rozpoznawalnej marki produktów, nawiązującej do wyzwań Europejskiego Zielonego Ładu.

r e k l a m a

Prowadzone działania to kolejny etap w procesie integracji biznesowej spółek z Grupy Azoty. Rebranding produktów z segmentu Agro to kontynuacja działań rozpoczętych w 2018 roku, kiedy to cztery spółki Grupy Azoty – z Tarnowa, Polic, Puław i Kędzierzyna, podpisały umowę o współdziałaniu zacieśniającą współpracę w obrębie zarządzania obszarem handlu.

Europejski Zielony Ład

Europejski Zielony Ład odegrał istotną rolę w kształtowaniu systemu komunikacji segmentu. Za pomocą rebrandingu Grupa Azoty podkreśla jak ważne jest to, aby w odpowiedni sposób wykorzystywać dostępne zasoby naturalne. To świadome działania producenta, który dostrzega i kładzie nacisk na równowagę pomiędzy przyrodą, systemami żywnościowymi, a różnorodnością biologiczną.

– Jak pokazują doświadczenia z ostatnich kilku lat, decyzja o połączeniu potencjałów i konsolidacji to najlepsza z dróg, jaką mogliśmy obrać. Współpraca w ramach Grupy daje wielowymiarowe efekty nie tylko całej Grupie, poszczególnym spółkom, ale również krajowej gospodarce. Zgodnie z pierwotnymi założeniami z 2018 roku, w ramach segmentu Agro realizujemy jednolitą strategię i politykę handlową, której towarzyszą działania pod wspólną marką. Chcemy kontynuować ten kierunek, stąd też wchodzimy w kolejny, tym razem stricte sprzedażowo-marketingowy etap tej integracji. Nie mam wątpliwości, że podobnie jak było dotychczas, pozwoli nam to zwiększyć efektywność zarówno na krajowym, jak i europejskim rynku nawozowym – mówi dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu Grupy Azoty S.A.

Produkty Grupy Azoty mają zastosowanie w różnorodnych uprawach

r e k l a m a

Nowy system komunikacji oparty jest na czterech najważniejszych elementach gwarantujących zrównoważony rozwój w rolnictwie. Są nimi: gleba, woda, plonowanie, a także właściwa uprawa pól, w oparciu o produkty Grupy Azoty, które mają praktyczne zastosowanie w różnych warunkach i dla różnorodnych upraw.

– Grupa Azoty jako odpowiedzialny podmiot w branży chemicznej dostrzega obecne zagrożenia związane z degradacją środowiska naturalnego. Mam na myśli chociażby ciągle pogłębiające się zmiany klimatyczne, czy też skutki zdarzeń, którym musi stawiać czoło europejskie rolnictwo, tj. powodzie, susze czy też burze powodujące okresowy nadmiar lub niedobór wody. Jako lider na rynku nawozowym wychodzimy naprzeciw obecnym zagrożeniom, wprowadzając na rynek innowacyjne produkty, profesjonalne doradztwo, a także nowoczesne cyfrowe technologie, wpisujące się w założenia Rolnictwa 4.0. Klamrą, która spina i podkreśla wszystkie te działania jest właśnie zmiana naszego systemu komunikacji – mówi Piotr Zarosiński, dyrektor Departamentu Korporacyjnego Handlu Segmentu Agro, Grupa Azoty S.A.

Ujednolicanie kolorystyki produktów Grupy Azoty

Niebieski, brunatny, zielony i żółty – w tej kolorystyce ujednoliconych opakowań pojawią się wkrótce produkty nawozowe Grupy Azoty. Cztery kolory, to cztery grupy produktowe, które symbolizują niezbędne elementy dla zrównoważonego rolnictwa.

– Każdy z tych elementów otrzymał swój unikatowy wygląd, kolorystykę, a także symbolikę. Całość jednocześnie układa się w spójny przekaz, charakteryzując nasze postrzeganie polskiego nowoczesnego rolnictwa pod hasłem „Grunt to Urodzaj” – mówi Sławomir Zając, dyrektor Biura Marketingu Segmentu Agro.

Kolor niebieski to WODA, która jest jednym z najcenniejszych zasobów naturalnych Ziemi, elementem niezbędnym do produkcji rolnej i takim będą opatrzone nawozy azotowe. Kolor brunatny to GLEBA, ukazująca zmiany klimatu i działalność człowieka, które obniżają zawartość próchnicy w glebie, znajdzie się na nawozach dwuskładnikowych. Kolor zielony to POLA, symbolizujące metody uprawy, które powinno się dostosować do warunków panujących na polu, będzie kolorystyką nawozów wieloskładnikowych. – Kolor żółty to PLON, jako wynik tworzenia przez Grupę Azoty technologii, które efektywnie wykorzystują synergizm pierwiastków i wzajemne ich oddziaływanie na roślinę, dzięki którym plony mogą być wyższe. Żółta kolorystyka opakowań znajdzie się na nawozach azotowych z siarką.

Sławomir Zając, dyrektor Biura Marketingu Segmentu Agro i widoczna na banerze nowa symbolika i kolorystyka opakowań nawozów Grupy Azoty
  • Sławomir Zając, dyrektor Biura Marketingu Segmentu Agro i widoczna na banerze nowa symbolika i kolorystyka opakowań nawozów Grupy Azoty 


Marek Kalinowski

Zdjęcie: 
Marek Kalinowski

Ten produkt może Ciebie zainteresować

ZALECENIA OCHRONY ROŚLIN NA LATA 2018/2019 – TOM III – WARZYWA, SADY

ZALECENIA OCHRONY ROŚLIN NA LATA 2018/2019 – TOM III – WARZYWA, SADY

Płacisz tylko

33,00 zł

Cena regularna 41,25 zł

SPRAWDŹ

Widziałeś już nasze video "Izydory 2020: zagłosuj na firmę przyjazną rolnikowi"?

r e k l a m a

r e k l a m a

Partner serwisu

r e k l a m a

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody