StoryEditorWiadomości rolnicze

Dobre rozwiązania nie muszą być drogie

05.03.2020., 10:03h
Ponad 40 produktów w portfolio, pełne technologie ochrony głównych upraw rolniczych, preparaty dla plantatorów owoców i warzyw, unikalne, wieloskładnikowe rozwiązania, sprzedaż w 11 krajach, ponad 10 milionów hektarów chronionych środkami INNVIGO.

To imponujący bilans dokonań, zważywszy na fakt, że firma istnieje zaledwie 5 lat. W tym czasie zdobyła krajowy rynek oraz zaufanie producentów rolnych, śmiało konkuruje z globalnymi korporacjami i planuje dalszą ekspansję. Jaki jest przepis na sukces według INNVIGO, które obchodziło w styczniu br. 5-lecie istnienia? Aby podsumować dotychczasowe osiągnięcia i zaprezentować plany dalszego rozwoju, 30 stycznia 2020 r. przedstawiciele firmy spotkali się z dziennikarzami z mediów rolniczych i sadowniczych na jubileuszowej konferencji w Warszawie.

Pięć lat dynamicznego rozwoju
– Świętujemy pięciolecie INNVIGO, bo wszystko zaczęło się 27 stycznia 2015 roku – powiedział Krzysztof Golec, prezes zarządu, rozpoczynając spotkanie. – Mieliśmy jasne wyzwanie: stworzenie firmy, która ma działać w Polsce i w innych krajach. Zaczęliśmy przygotowywanie portfolio, przedstawianie produktów wchodzących na polski rynek. Budowaliśmy swoją ofertę w oparciu o hasło, że „Dobre rozwiązania nie muszą być drogie”, starając się przekonać do nich odbiorców. Od początku chcieliśmy odróżniać się od producentów środków postpatentowych, generycznych. Naszym celem było i będzie ws...

Pozostało 86% tekstu
Dostęp do tego artykułu mają tylko Prenumeratorzy Tygodnika Poradnika Rolniczego.
Żeby przeczytać ten i inne artykuły Premium wykup dostęp.
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
13. grudzień 2024 16:32