– Rosnąca liczba przypadków zachorowań na koronawirusa na całym świecie i związane z nimi restrykcje i ograniczenia wymusiły na nas szukanie elastycznych rozwiązań biznesowych, które w obecnej sytuacji by się sprawdziły. Po rozmowach z przedstawicielami z branży oraz doradcami zrodził się pomysł cyfrowej wystawy. To było jedyne możliwe rozwiązanie w obecnej sytuacji – mówi dr Reinhard Grandke, dyrektor generalny DLG, organizatora EuroTier.
DLG przygotowało
dla wystawców trzy różne pakiety wystawiennicze. Organizator jest przekonany, że udział w tej specjalistycznej imprezie będzie ciekawą formą promowania poszczególnych firm. Ze swojej strony DLG gwarantuje maksymalny zasięg i elastyczność w kontaktach z odwiedzającymi. Ile firm odwiedzi cyfrowe EuroTier? Nie sposób tego oszacować, ale aby było ich jak najwięcej, procedury uczestnictwa zostaną ograniczone do niezbędnego minimum, bo wystarczy tylko jedna rejestracja, po której odwiedzający uzyskają informacje o produktach i usługach wystawców, będą mogli się z nimi bezpośrednio skontaktować i aktywnie uczestniczyć w licznych wydarzeniach i dyskusjach dotyczących programu technicznego....