Mlekovita znów na szczycie! Poznaj lidera polskiego mleczarstwa
Ogólnopolski Ranking Spółdzielni Mleczarskich to coroczne zestawienie czołowych przedstawicieli polskiej spółdzielczości mleczarskiej, którego celem jest m.in. propagowanie wzorców spółdzielczych oraz nagradzanie najlepszych w zakresie produkcji, ekspansji rynkowej i zaufania konsumentów. Podobnie jak w ubiegłych edycjach i w tym roku w rankingu zwyciężyła Mlekovita, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera branży.
– Z ogromną satysfakcją przyjmuję fakt, że Mlekovita kolejny rok z rzędu zdobywa 1. miejsce w Ogólnopolskim Rankingu Najlepszych Spółdzielni Mleczarskich. To dla nas nie tylko powód do dumy, ale przede wszystkim dowód, że konsekwentnie realizowana strategia przynosi konkretne efekty. To potwierdzenie siły naszej marki, stabilnego rozwoju i zaufania konsumentów – zwłaszcza do najwyższej jakości naszych produktów. Jako największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, z 25 zakładami produkcyjnymi, 35 centrami dystrybucyjnymi i ponad 2000 produktów w ofercie, konsekwentnie budujemy swoją pozycję zarówno w Polsce, jak i za granicą, w 167 krajach. Dążenie do utrzymania tej pozycji lidera branży inspiruje nas do dalszej ekspansji i budowania marki, która promuje polskie mleczarstwo na całym świecie – mówi prezes zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
Mlekovita podbija świat – od Polski po 167 krajów
Mlekovita to polski koncern mleczarski, który konsekwentnie buduje swoją pozycję w Polsce i na świecie. Obecnie tę największą grupę mleczarską w Europie Środkowo-Wschodniej tworzy 25 zakładów produkcyjnych, 35 centrów dystrybucyjnych, 150 sklepów firmowych Mlekovitka i sklep internetowy mlekovitka.pl. Jako firma o zasięgu globalnym dociera do 167 krajów świata.
Siła marki Mlekovita – jakość, rozwój i zaufanie konsumentów
Pozycja Mlekovity w najnowszym rankingu redakcji "Strefy Gospodarki" wynika z doskonałych wyników osiągniętych w poprzednim roku, wzmocnienia pozycji rynkowej, zwiększenia skali działalności, realizacji kluczowych inwestycji oraz budowania oferty asortymentowej opartej o najwyższą jakość, trendy rynkowe, potrzeby i oczekiwania konsumentów.
Źródło: Mlekovita
