StoryEditorWiadomości rolnicze

Zmieniają nawozy i nawożenie

07.10.2020., 14:10h
Tydzień temu pisaliśmy o wdrażanym przez Grupę Azoty nowym systemie komunikacji. Celem tego rebrandingu prezentowanego na konferencji prasowej jest stworzenie spójnej wizerunkowo, nowoczesnej i rozpoznawalnej marki produktów, nawiązującej do wyzwań Europejskiego Zielonego Ładu.

Przykłady tej komunikacji z ujednoliconą kolorystyką opakowań dla poszczególnych grup nawozowych widzicie też w bieżącym wydaniu TPR. Warto do informacji sprzed tygodnia dodać kilka faktów dotyczących zmian na rynku nawozowym, i działania podejmowane przez Grupę Azoty dostosowującą wytwarzane nawozy do nowych przepisów, w tym do Europejskiego Zielonego Ładu.

Mocznik tylko z inhibitorem
Jak podkreśla dr Wojciech Wardacki, prezes zarządu Grupy Azoty S.A. Grupa Azoty ciągle się zmienia i zgodnie z pierwotnymi założeniami z 2018 roku, w ramach segmentu Agro realizuje jednolitą strategię i politykę handlową, której towarzyszą działania pod wspólną marką i jednolitymi opakowaniami.

Grupa Azoty jest liderem na rynku nawozowym. Taka pozycja ma plusy, ale też wymaga mierzenia się z wieloma zagrożeniami. Nie jest tajemnicą, że na rynku nawozowym, podobnie, jak i rynku środków ochrony roślin, jest problem z produktami podrobionymi. Jak podkreśla Piotr Zarosiński, dyrektor Departamentu Korporacyjnego Handlu Segmentu Agro, Grupa Azoty S.A. – wychodzimy naprzeciw obecnym zagrożeniom, wprowadzając na rynek innowacyjne produkty, profesjonalne d...

Pozostało 72% tekstu
Dostęp do tego artykułu mają tylko Prenumeratorzy Tygodnika Poradnika Rolniczego.
Żeby przeczytać ten i inne artykuły Premium wykup dostęp.
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
15. grudzień 2024 06:05