Dzwonek Letnia promocja - Czytaj za 1 zł Skorzystaj

r e k l a m a

Partner serwisu

Jakość produktów OSM Garwolin mówi sama za siebie

Kategoria: Polskie mleko
Jakość produktów OSM Garwolin mówi sama za siebie
Polskie mleko Spółdzielnia mleczarska
Data publikacji 27.06.2021r.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Garwolin prowadzi kampanię informacyjno-promocyjną w ramach projektu pt. „Promocja Maślanki Garwolińskiej Naturalnej, Twarogu Garwolińskiego Półtłustego, Twarogu Garwolińskiego Tłustego, Serka Homogenizowanego Waniliowego oraz upowszechnienie wiedzy o tych produktach i systemie jakości, w ramach którego te produkty zostały wytworzone (Jakość Tradycja)” w ramach poddziałania 3.2 Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

r e k l a m a

Kampania „Jakość mówi sama za siebie”

Dzięki uczestnictwu w systemie „Jakość Tradycja” Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Garwolin już po raz drugi została beneficjentem Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 i otrzymała dofinansowanie ze środków UE na kampanię informacyjno-promocyjną.

Kampania reklamowa pod hasłem „Jakość mówi sama za siebie” rozpoczęła się z dniem 01.11.2020 r. i będzie trwać do 30.04.2022 r. Jej wartość wynosi 2 128 717,22 zł netto, z czego 70% stanowi dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. Realizowana jest w pięciu etapach poprzez liczne formy dotarcia do konsumentów takie jak: telewizja, radio, Internet (Facebook, dedykowana strona internetowa, blogi kulinarne), prasa, marketing bezpośredni, targi zagraniczne, konferencje, degustacje, pokazy, reklama outdoor (billboardy metro, autobusy, przystanki, auta dystrybucyjne OSM Garwolin).
Aktualnie spółdzielnia prowadzi już trzeci etap kampanii, w ramach którego m.in. zbudowana została dedykowana strona internetowa oraz Facebook, do odwiedzania których serdecznie zachęcamy, wykonywane są nowe oklejenia aut dystrybucyjnych, reklama w warszawskim metrze, na autobusach, przystankach i elementy marketingu bezpośredniego, powadzone będą degustacje i pokazy. Różne formy reklamy o charakterze lokalnym, krajowym i zagranicznym będą się wzajemnie uzupełniać, co pozwoli na dotarcie do dużej grupy osób.

Wyróżnione produkty OSM Garwolin

r e k l a m a

Produkty nabiałowe OSM Garwolin wyróżnione znakiem „Jakość Tradycja” to:
  • Twaróg Garwoliński Tłusty;
  • Twaróg Garwoliński Półtłusty;
  • Maślanka Garwolińska Naturalna;
  • Serek Homogenizowany Waniliowy.

Jaki jest cel kampanii?

Celem kampanii reklamowej jest zwiększenie rozpoznawalności produktów objętych reklamą, zwrócenie uwagi na specyficzne cechy produktu (wysoka jakość wynikająca z tradycyjnego charakteru, wytwarzane według tradycyjnych receptur). Dotarcie do szerokiego grona konsumentów pozwoli na eskalację wiedzy w zakresie wysokojakościowej produkcji, a tym samym wzrost popytu na te produkty. 

Zdjęcie: OSM Garwolin

Widziałeś już nasze video "Jak zwiększyć zapas pasz objętościowych w gospodarstwie mlecznym?"?

r e k l a m a

r e k l a m a

Partner serwisu

r e k l a m a

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody