r e k l a m a

Partner serwisu

Partner

Rolnictwo ekologiczne – jak zarobić na produktach "bio"?

Pieniądze i Prawo Pieniądze dla rolnika
Data publikacji 11.11.2019r.

Przybywa konsumentów, którzy są gotowi zapłacić więcej za towar o unikalnych walorach smakowych. Większość sieci handlowych w swojej ofercie ma towary oznaczone jako „bio” bądź też z certyfikatem rolnictwa ekologicznego. Klienci poszukują nie tylko surowych warzyw i owoców, dlatego warto pomyśleć o założeniu małej fabryki żywności ekologicznej.

r e k l a m a

Historia firmy Bio Food rozpoczęła się 25 lat temu

Ciechocin. Niewielka gmina wiejska położona w powiecie golubsko-dobrzyńskim. Świetnie znana miłośnikom zdrowego jedzenia i produktów ekologicznych. W 1994 roku powstała tutaj rodzinna firma Bio Food. Założył ją Roman Świniarski. Było to jedno z pierwszych przedsiębiorstw w naszym kraju wytwarzających wyroby ekologiczne, jak i gospodarstwo, które otrzymało certyfikat ekologiczny. Firma kupuje wyłącznie produkty certyfikowane i objęte kontrolą. Są one badane i sprawdzane. Celem firmy jest dostarczanie towarów w klasie premium. Wiodącą produkcją w tej fabryce są soki kiszone. 

– Nasze produkty są docenione zarówno przez polskich, jak i zagranicznych konsumentów. Przetwarzamy surowce, aby w procesie produkcji w żaden sposób nie traciły swoich pierwotnych walorów odżywczych. Klienci to doceniają. Widzimy to po wzrostach sprzedaży i mailach, które otrzymujemy – mówi Emil Świniarski...

Chcesz przeczytać cały artykuł?

Zakup dostęp do tego artykułu
3,69zł
/za artykuł 

Jeśli masz zakupioną prenumeratę dostęp do artykułu jest dostępny w ramach zakupionej prenumeraty. zaloguj się aby uzyskać dostep.

r e k l a m a

Partner serwisu

r e k l a m a

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody