StoryEditorWiadomości rolnicze

Jednolite i kolorowe opakowania nawozów Grupy Azoty

01.10.2020., 11:10h
Grupa Azoty wdraża nowy system komunikacji dla segmentu Agro. Celem rebrandingu prezentowanego przez zarząd na wrześniowej konferencji prasowej w Warszawie jest stworzenie spójnej wizerunkowo, nowoczesnej i rozpoznawalnej marki produktów, nawiązującej do wyzwań Europejskiego Zielonego Ładu.

Prowadzone działania to kolejny etap w procesie integracji biznesowej spółek z Grupy Azoty. Rebranding produktów z segmentu Agro to kontynuacja działań rozpoczętych w 2018 roku, kiedy to cztery spółki Grupy Azoty – z Tarnowa, Polic, Puław i Kędzierzyna, podpisały umowę o współdziałaniu zacieśniającą współpracę w obrębie zarządzania obszarem handlu.

Europejski Zielony Ład
odegrał istotną rolę w kształtowaniu systemu komunikacji segmentu. Za pomocą rebrandingu Grupa Azoty podkreśla jak ważne jest to, aby w odpowiedni sposób wykorzystywać dostępne zasoby naturalne. To świadome działania producenta, który dostrzega i kładzie nacisk na równowagę pomiędzy przyrodą, systemami żywnościowymi, a różnorodnością biologiczną.

– Jak pokazują doświadczenia z ostatnich kilku lat, decyzja o połączeniu potencjałów i konsolidacji to najlepsza z dróg, jaką mogliśmy obrać. Współpraca w ramach Grupy daje wielowymiarowe efekty nie tylko całej Grupie, poszczególnym spółkom, ale również krajowej gospodarce. Zgodnie z pierwotnymi założeniami z 2018 roku, w ramach segmentu Agro realizujemy jednolitą strategię i politykę handlową, której towarzyszą działan...

Pozostało 73% tekstu
Dostęp do tego artykułu mają tylko Prenumeratorzy Tygodnika Poradnika Rolniczego.
Żeby przeczytać ten i inne artykuły Premium wykup dostęp.
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
12. grudzień 2024 11:58