r e k l a m a

Partner serwisu

Marta Manowska z „Rolnik szuka żony”: rolnicy są seksowni

Wiadomości Ciekawostki
Data publikacji 16.01.2021r.

Rolnicy są inteligentni, elokwentni, zadbani i przystojni, dlatego są seksowni dla kobiet – przyznaje Marta Manowska, prezenterka programu „Rolnik szuka żony”. Dla TPR to „oczywista oczywistość”, ale dobrze, że pozytywny wizerunek rolnika jest utrwalany.

r e k l a m a

Zmienia się wizerunek rolnika w społeczeństwie

Marta Manowska, prowadząca program „Rolnik szuka żony” niedawno udzieliła wywiadu dla dziennika „Fakt”. Jeden fragment rozmowy z prezenterką zasługuje na odnotowanie – mianowicie ten dotyczący postrzegania rolnika przez ogół społeczeństwa.

Według prezenterki, kiedyś wielu ludzi nie uważało rolników za inteligentnych i pozbawionych seksapilu. Często mieszkańcy miasta zapominali, że rolnik to także normalny człowiek, który „ma wszystko, co jest potrzebne do szczęścia”.

– [Rolnik – red.] to już nie jest dla Polaków tylko człowiek w kaloszach, który całymi dniami pracuje na polu. Owszem, to również część jego życia, ale wciąż ma cechy, które dla kobiet są seksowne: wiedzę, inteligencję, wygląd, zasób słów, podejście do kultury – przekonuje Marta Manowska.

 

Marta Manowska: Rolnik może być seksowną osobą

r e k l a m a

Prezenterka w wywiadzie wspomina także jedną z rozmów z Grzegorzem Bardowskim, który brał udział w 2. edycji „Rolnik szuka żony”. Miał on wspominać, że podczas imprez nawet jak dobrze rozmawiało mu się z jakąś kobietą, to czar pryskał i kobieta odchodziła, kiedy tylko dowiadywała się, że chłopak prowadzi gospodarstwo rolne.

– Cieszę się, że Polacy zrozumieli, że rolnik też potrafi być fascynującą i seksowną osobą – dodaje prowadząca „Rolnik szuka żony”.

 

W opinii społecznej rolnicy są pracowici, zaradni i rodzinni

Przytoczone słowa są jednak tylko subiektywnym odczuciem dziennikarki telewizyjnej. Dlatego poniżej przytaczamy dane przedstawione przed rokiem przez Kantar Polska na zlecenie Bayera przedstawiające nastawienie mieszkańców 6 największych miast w Polsce do rolników.

Z tych badań wynika, że wizerunek rolnika w ogólnej świadomości mieszkańców miast jest w dość pozytywny. Trzy najczęściej wymieniane cechy, którymi ankietowani opisywali rolników, to kolejno:

  • pracowici (58%),
  • rodzinni (35%),
  • zaradni (32%).

W pierwszej piątce znalazło się stwierdzenie, że rolnicy rozwijają się (22%), ale także, że  są roszczeniowi (22%).

Jednak bardzo istotny jest kolejne zdanie z raportu. Otóż, osoby, które miały jakąkolwiek styczność z rolnictwem częściej wskazywały pozytywne cechy rolników i rzadziej te negatywne. Co oznacza, że wizerunek rolnika znacznie zyskuje w oczach odbiorcy, jeśli tylko ten ma szanse na własne oczy zobaczyć pracę na wsi z bliska lub bezpośrednio w niej uczestniczyć. Więcej na ten temat w artykule:

Rolnictwo z perspektywy dużych miast.


Natalia Marciniak Musiał, Paweł Mikos

r e k l a m a

Partner serwisu

r e k l a m a

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody