StoryEditorCiągniki

Dealerzy John Deere’a podstawią ciągnik zastępczy, gdy nie uporają się z naprawą

05.02.2018., 14:02h
Awaria ciągnika nie musi już oznaczać przestojów w pracy. John Deere uruchamia program polegający na tym, że jeżeli dealer od momentu zgłoszenia awarii traktora nie upora się z jego naprawą w czasie 48 godzin, musi udostępnić rolnikowi ciągnik zastępczy, który pozwoli mu kontynuować pracę.
Program „maszyn zastępczych” funkcjonuje już w firmie John Deere. Na razie dotyczył kombajnów zbożowych, które nie mają więcej niż pięć lat. Gdy w okresie żniw dealer w czasie do 24 godzin nie był w stanie dostarczyć kluczowych do pracy kombajnu części, musiał podstawić maszynę zastępczą. Po usunięciu usterki, rolnik ponownie przesiadał się na swój kombajn.

W przypadku ciągników czas 48 godzin liczony jest już od momentu zgłoszenia awarii, która zatrzymała traktor. Jeżeli usterka nie zostanie usunięta w tym czasie i ciągnik ponownie nie zacznie pracować, wówczas dealer ma zapewnić użytkownikowi maszynę zastępczą. Na razie program będzie dotyczył ciągników o mocy powyżej 145 KM, a więc sześciocylindrowych modeli 6R, 7R i 8R. Myślę jednak, że w niedalekiej przyszłości zostanie rozszerzony o mniejsze modele – zapowiada Karol Zgierski, specjalista ds. produktu w firmie John Deere Polska.

Można przewidzieć awarię

Aby uczestniczyć w tym programie trzeba spełnić kilka kryteriów. Jednym z nich jest wykupienie pakietu gwarancyjnego PowerGard Protection Plus na określany czas, który jest równoznaczny z czasem trwania pr...
Pozostało 88% tekstu
Dostęp do tego artykułu mają tylko Prenumeratorzy Tygodnika Poradnika Rolniczego.
Żeby przeczytać ten i inne artykuły Premium wykup dostęp.
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
04. maj 2024 02:07