O całej sprawie informuje serwis Profi.de; do redakcji tegoż portalu trafiło zdjęcie wykonane na autostradzie przez jednego z czytelników. Zamiast znanej dotychczas sześciosłupkowej kabiny Maxi-Vision widzimy kabinę czterosłupkową z bardziej pionowo poprowadzonymi szybami, co na pewno przełoży się na większą kubaturę. Nie da się tu uniknąć skojarzeń z nowymi Massey’ami…
Na tym zmiany się nie kończą; w oczy rzucają się także nadkola z ostro poprowadzonymi liniami, zupełnie niepodobne do mocno zaokrąglonych dotychczasowych elementów. Na słupku A można dostrzec wyświetlacz, co wskazywałoby na zmiany w obsłudze ciągnika.
Czy zauważony na niemieckiej autostradzie Deutz-Fahr wskazuje na zastosowanie w serii nowej kabiny, czy może mamy do czynienia z nowym modelem? Gabaryty wskazują, że to naprawdę spory sprzęt. Może więc widzimy właśnie Deutz-Fahra 10? A może to przetasowania w dotychczasowych dużych seriach niemieckiej marki?
Mateusz Wasak
