Favita – lider wśród serów sałatkowo-kanapkowych w Polsce
Ser Favita, którego tradycja wyrobu sięga 1994 r., to wyśmienity ser sałatkowo-kanapkowy o charakterystycznym smaku, miękkiej i elastycznej konsystencji oraz idealnie białej barwie.
Favita, już od momentu pojawienia się na rynku zyskała ponadprzeciętne uznanie konsumentów i dziś jest najlepiej rozpoznawaną marką w kategorii serów sałatkowo-kanapkowych. Ten ser jest niekwestionowanym liderem kategorii w Polsce, a Mlekovita niezmiennie utrzymuje pozycję lidera w wartości sprzedaży tego typu produktów.
– Jestem dumny, że po Favitę sięga średnio co drugi polski konsument tego typu serów i od lat pozostaje ona najchętniej wybieraną przez polskich konsumentów marką produktową. To wielka satysfakcja, że przygotowaliśmy produkt, który doskonale wpisał się w potrzeby i oczekiwania tak wielu Polaków i od lat cieszy się ich niesłabnącym zaufaniem. Już w ubiegłym roku, chcąc docenić to zaufanie, zorganizowaliśmy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Ale nie zapominamy o najwierniejszych konsumentach serów Favita i w tym roku również przygotowaliśmy dla niech kolejną akcję konsumencką – mówi prezes zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
Czytaj więcej: Mlekovita wprowadza kolejne produkty z mleka A2A2. Jakie?
Mlekovita ruszyła z nową loterią dla fanów sera Favita! Jak wziąć w niej udział?
W majówkę wystartowała loteria „Fetowanie kasy wygrywanie!”, która potrwa do 31 sierpnia 2025 r. Wystarczy w dowolnym sklepie kupić dowolny ser Favita 270 g (w opakowaniu promocyjnym lub bez komunikacji loteryjnej), zachować dowód zakupu, a następnie wypełnić formularz na stronie loteriafavita.pl.
Jak długo potrwa loteria Mlekovity?
Od razu po zgłoszeniu uczestnik dowiaduje się, czy wygrał jedną z nagród natychmiastowych (pula to 10 x 1000 zł, 100 x 300 zł oraz 500 x 100 zł). Dodatkowo, każde zgłoszenie weźmie udział w losowaniu nagrody głównej, czyli 30 000 zł.
Sprzedaż promocyjna i przyjmowanie zgłoszeń trwa od 1 maja do 31 sierpnia 2025 r. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą m.in. reklamę w TV, Internecie, prasie branżowej czy działania w punktach sprzedaży. Szczegóły i regulamin na loteriafavita.pl.
Źródło: Mlekovita
