StoryEditornawożenie

ADOB liderem ryku nawozów dolistnych

04.01.2020., 17:01h
Jak wynika z badań wykonanych przez agencję badawczą Kynetec, nawozy dolistne firmy ADOB były w minionym sezonie ponownie produktami, po które rolnicy i ogrodnicy sięgali najczęściej.
Powierzchnia (SDV), na której zastosowano w Polsce nawozy ADOB wyniosła ponad 2 miliony hektarów.

Bardzo nas cieszy, że polscy plantatorzy doceniają jakość i innowacyjność naszych produktów i wybierają nawozy ADOB do nawożenia swoich upraw. Nasze flagowe produkty Basfoliar 2.0 36 Extra czy ADOB  Bor od lat cieszą się dużym zaufaniem i są stosowane na setkach tysięcy hektarów, praktycznie w każdym rejonie Polski – komentuje dr Błażej Chudziński, dyrektor handlowy w firmie ADOB.

Świadomy wybór klientów

Rolnicy i ogrodnicy coraz częściej zwracają uwagę na skład nawozu i jego formę chemiczną. Jak pokazują badania rynku, chętnie są wybierane nawozy, gdzie mikroelementy występują w postaci chelatów, jak np. Basfoliar 2.0 36 Extra.

W przypadku produktu Basfoliar 2.0 36 Extra użytkownicy z pewnością doceniają nie tylko chelatację mikroelementów biodegradowalnym czynnikiem chelatującym IDHA i ich łatwą oraz szybką dostępność dla roślin, lecz także innowacyjną technologię 2.0, która  poprawia przyswajalność składników pokarmowych przez rośliny i zwiększa efektywność działania nawozu. Dzięki tym cechom, Basfoliar 2.0 36 Extra to od lat numer jeden wśród nawozów wieloskładnikowych na polskim rynku – dodaje Jacek Nowakowski, dyrektor marketingu firmy ADOB.

Dr Błażej Chudziński, dyrektor handlowy w firmie ADOB
  • Dr Błażej Chudziński, dyrektor handlowy w firmie ADOB
Marek Kalinowski 
Źródło: ADOB, badania Kynetec: AgriInsight Polska Nawozy dolistne, 2019
Zdjęcie główne: Pixabay 
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
11. grudzień 2024 11:30