StoryEditorWiadomości z branży

Startują Agrorewolucje - program, w którym eksperci odmienią polskie gospodarstwa

21.05.2018., 18:05h
AGROREWOLUCJE to nowy internetowy program, do którego może zgłosić się każdy polski rolnik, który chce zwiększyć produktywność i czerpać większe zyski ze swojego gospodarstwa. Aby wziąć w nim udział, wystarczy wypełnić ankietę i przygotować maksymalnie jednominutowy film dowolnej jakości promujący swoją kandydaturę.
Realizacja tego ambitnego programu jest możliwa dzięki wsparciu Grupy Azoty, CIECH Sarzyna oraz INTERMAG, czołowych polskich dostawców nowoczesnych technologii dla profesjonalnego rolnictwa. Zgłoszenia do programu potrwają tylko do 18 czerwca 2018 r., a widzowie AGROREWOLUCJI zobaczą przemianę trzech polskich gospodarstw rolnych, które z mało rentownych i słabo zorganizowanych mają zmienić się w produktywne, nowoczesne i przede wszystkim – zyskowne.

Idea programu

Tak w dużym skrócie można opisać ideę programu, którą w szczegółach przedstawiał na specjalnej konferencji Radosław Wilk, kierownik ds. Rozwoju Biznesu w firmie INTERMAG. Gospodarzami programu AGROREWOLUCJE są Anna i Grzegorz Bardowscy, znani z popularnego programu „Rolnik Szuka Żony”. Współpracujący z nimi eksperci zaprezentują uczestnikom i widzom jak prawidłowo zaplanować i zadbać o produkcję roślinną, tak by przynosiła wymierne efekty finansowe. Ideą projektu jest również pokazanie jak efektywnie wykonywać zabiegi agrotechniczne, w jaki sposób nawozić glebę, chronić swoje uprawy oraz jak je dokarmiać i stymulować do wyższego plonowania. Program pokaże także codzienność życia i pracy polskich rolników oraz ich rodzin, która jest niezwykle interesująca i pełna pozytywnej energii.

Zapleczem eksperckim AGROREWOLUCJI są trzy polskie firmy: Grupa Azoty, drugi największy producent nawozów azotowych i wieloskładnikowych w Unii Europejskiej, CIECH Sarzyna, największy polski producent środków ochrony roślin oraz INTERMAG, jeden z największych producentów nawozów dolistnych i biostymulatorów w Europie. Przedstawiciele tych firm uczestniczący w konferencji mówili o celach i oczekiwaniach z udziału w AGROREWOLUCJACH. Te cele to przede wszystkim edukacja rolników, czego oczekiwanym efektem ma być wzrost produktywności przez efektywne wykorzystanie polskich produktów do nawożenia, dokarmiania, biostymulacji i ochrony roślin.



  • Na konferencji w Warszawie ideę internetowego programu AGROREWOLUCJE przybliżali (od lewej): Mariusz Grelewicz, prezes zarządu CIECH Sarzyna,  Wiesław Ciecierski, dyrektor marketingu w INTERMAG, Anna i Grzegorz Bardowscy, Sławomir Zając, kierownik działu Marketingu Grupy Azoty i Radosław Wilk, kierownik ds. Rozwoju Biznesu w INTERMAG

Cel nadrzędny – edukacja

Udział Grupy Azoty w AGROREWOLUCJACH to część naszej strategii działania w sektorze Agro i wyraz ewolucyjnego podejścia do procesu sprzedażowego. Dziś, w dobie rosnących oczekiwań konsumenckich, nie wystarczy mieć najwyższej jakości portfolio produktów. To, co zbliża nas do odbiorców naszych nawozów, buduje zaufanie i pozwala traktować się po partnersku, to umiejętność dzielenia się wiedzą. Stąd też decyzja o przystąpienie do projektu, którego celem nadrzędnym jest właśnie edukacja. Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie zarówno Grupy Azoty, jak i pozostałych partnerów tego przedsięwzięcia, przełoży się na wzrost produktywności nie tylko gospodarstw rolnych biorących udział w programie, ale również rolników, którzy zdecydują się skorzystać z cennych porad ekspertów w ramach własnych możliwości – mówi Sławomir Zając, kierownik Działu Marketingu Grupy Azoty.


Wiedza o prawidłowej ochronie

Jako największy polski producent środków ochrony roślin chcemy wyznaczać najlepsze standardy nie tylko w zakresie promocji naszych produktów, ale także kontaktu z klientami czy szerzenia wiedzy o prawidłowej i skutecznej ochronie upraw polowych. Już dziś na naszej stronie „ciechagro.pl” polscy rolnicy mogą znaleźć liczne fachowe porady, filmy poradnikowe na temat ochrony roślin czy rozbudowany atlas chwastów. Mam nadzieję, że program AGROREWOLUCJE będzie kolejnym przykładem prowadzonych przez nas działań promocyjnych i edukacyjnych, które spotykają się z bardzo pozytywnym odbiorem polskich rolników – mówi Mariusz Grelewicz, prezes zarządu CIECH Sarzyna, największego polskiego producenta środków ochrony roślin.

Nauczymy rozumieć rośliny

Firma INTERMAG dziś jest symbolem postępu technologicznego w branży rolniczej. W tym roku obchodzimy 30-lecie swojej działalności i od 30 lat tworzymy, doskonalimy i wdrażamy do praktyki rolniczej coraz nowocześniejsze produkty, których zadaniem jest zwiększać nie tylko ilość plonów, ale również ich jakość. To wszystko możliwe jest dzięki ciągłemu inwestowaniu oraz realizacji prac badawczo-rozwojowych w pełnym ich zakresie – od tych prowadzonych w komorach klimatycznych, gdzie kontrolujemy warunki i obserwujemy reakcję roślin z poziomu laboratoryjnego, aż po weryfikację w warunkach polowych w różnych regionach Polski i Świata. Nauczyliśmy się rozumieć rośliny, interpretować ich potrzeby i oceniać reakcję na różne czynniki w trakcie wegetacji. Dzięki temu nasze produkty bardzo pozytywnie wpływają na rozwój roślin, za co są cenione przez rolników na całym świecie. AGROREWOLUCJE są szansą dla polskich rolników na zdecydowanie lepszy dostęp do najnowszej wiedzy i technologii, dzięki której będą mogli szybciej rozwijać swoje gospodarstwa i zmieniać je w nowoczesne i dochodowe przedsiębiorstwa. Niezwykle cenną wartością tego programu jest kompleksowość w pokazywaniu technologii produkcji roślinnej, ponieważ tylko dzięki takim działaniom gospodarstwo jest w stanie się zmieniać i uzyskiwać naprawdę wysokie zyski – mówi Wiesław Ciecierski, dyrektor marketingu w INTERMAG.

Premiera jesienią

Premiera pierwszego sezonu programu, składającego się z 14 odcinków, odbędzie się już jesienią 2018 roku. Program można będzie oglądać m.in. na kanale AGROREWOLUCJE na portalu You Tube,  stronie www.agrorewolucje.pl
Zgłoszenia do programu trwają do 18.06.2018. Aby wziąć w nim udział wystarczy wypełnić ankietę na stronie www.agrorewolucje.pl i przygotować maksymalnie jednominutowy film dowolnej jakości (nagrany nawet telefonem) prezentujący swoje gospodarstwo i kandydaturę.

Po wstępnej selekcji gospodarstw, u pięciu rolników przeprowadzone zostaną wizytacje, po których zapadnie decyzja, które trzy gospodarstwa zostaną poddane tytułowym AGROREWOLUCJOM. Finałowa trójka otrzyma ponadto nawozy dolistne i biostymulatory od firmy INTERMAG, środki ochrony roślin od CIECH Sarzyna oraz nawozy doglebowe od Grupy Azoty. Całkowita wartość nagród w programie to ponad 100 000 zł.
Marek Kalinowski
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
13. grudzień 2024 04:04