StoryEditorWiadomości z branży

Agroperfekt spod Grudziądza będzie sprzedawać austriackie ciągniki

07.05.2020., 09:05h
Przez niemal 10 lat firma Agroperfekt z siedzibą w Kisielicach, niedaleko Grudziądza, była dystrybutorem ciągników marki Valtra należących do koncernu AGCO. Ale w związku z prowadzoną przez AGCO reorganizacją dystrybucji i wprowadzeniem nowych wymagań, Agroperfekt podjął decyzję o rezygnacji ze sprzedaży fińskich traktorów.

Dlaczego Agropefekt zrezygnował ze sprzedaży Valtry?

Twierdzi, że zdecydował się na taki krok, bo warunkiem kontynuowania umowy z amerykańskim koncernem była rezygnacja ze sprzedaży maszyn towarzyszących takich marek jak Pöttinger, McHale, Joskin, Krukowiak i Maschio-Gaspardo, których jest dystrybutorem. Valtrę w ofercie zastąpią ciągniki Steyr, których Agroperfekt został dystrybutorem. Firma zapewnia, że będzie świadczyła pełen zakres usług sprzedaży i serwisu tych maszyn w województwie warmińsko-mazurskim i północnej części województwa mazowieckiego, bo oprócz centrali w Kisielicach otwartej w 2007 roku, od dziewięciu lat posiada też oddział w Działdowie niedaleko Mławy. Firma Agroperfekt poza sprzedażą ciągników, maszyn, części i prowadzenia działań serwisowych, zajmuje się też świadczeniem usług rolniczych.

Valtrę zastąpiły ciągniki Steyr

Jednocześnie firma Steyr wspólnie z marką Case IH poinformowały o nowo wyodrębnionym zespole w strukturach tych marek tzw. Commercial Business Units (CBU). Będzie on odpowiedzialny za współpracę z poszczególnymi grupami dealerów, usprawniając przepływ informacji i udoskonalając współpracę między tymi podmiotami. Na czele jednostek znajdą się liderzy koordynujący procesy zachodzące w kontakcie marek z siecią dealerską. Co oznacza to w praktyce?

Nowy porządek organizacyjny, który – jak zapewnia Piotr Szewczuk, Business Director Poland marek Case IH oraz Steyr – ma zapewnić jeszcze lepszy kontakt marek z jej dealerami, a co za tym, idzie jeszcze bardziej precyzyjne zrozumienie potrzeb klienta. Projektując nasze działania skupiamy się na ciągłym ulepszaniu jakości obsługi klienta, redefiniując w tym celu funkcjonowanie firmy na wielu płaszczyznach. Wierzymy, że zmiany wniosą nową jakość w obsłudze.

Przemysław Staniszewski
Zdjęcie: facebook.com/Agroperfekt
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
25. luty 2024 06:11