Nowością w John Deere 7R jest to, że na przednią oś można zamontować opony o szerokości 710 mm. W dotychczasowej generacji największe opony mocowane na przód miały 650 mm szerokościPrzemysław Staniszewski
StoryEditorJohn Deere

Co się zmieniło w ciągnikach John Deere 7R?

15.10.2023., 16:30h
Firma John Deere wprowadziła zmiany w traktorach serii 7R. Przeprojektowana została przednia oś i wzmocniono hamulce, co w efekcie pozwoliło zwiększyć dopuszczalną masę całkowitą. Pojawiła się też możliwość doposażenia ciągników w reaktywny układ kierowniczy. Co on daje?

Z artykułu dowiesz się:

  1. Co się zmieniło w ciągnikach John Deere 7R?

Rekatywny układ kierowniczy w John Deere 7R

Z tym systemem traktor zachowuje się jak auto, czyli po wykonaniu skrętu kierownica automatycznie wraca do środkowego położenia i pozostaje w nim podczas jazdy po drodze na wprost – mówi Szymon Kaczmarek, specjalista ds. produktu John Deere. – Reaktywny układ kierowniczy wykorzystuje sygnały hydrauliczne z lewego i prawego siłownika układu kierowniczego. Załącza się go z monitora CommandCenter. Działa zero-jedynkowo. Nie ma tutaj żadnej regulacji.

Firma John Deere na Agro Show Bednary 2023

Prezentują na Agro Show udoskonaloną 7R (jedną z czterech, która jest w Polsce) firma John Deere poinformowała, że teraz dopuszczalna masa całkowita dla tego modelu może wynieść 18 ton. To o 2 tony więcej niż wcześniej. Pakiet dociążenia dla tego modelu obejmuje obciążniki montowane w kołach (do 3 ton), balast na przednim podnośniku, a także podwieszany pod traktorem obciążnik EZBallast o masie ponad 2 ton.

– EZBallast to jest świetne rozwiązania, bo w porównaniu do innych systemów balastowania, ten idealnie rozkłada masę,...

Pozostało 68% tekstu
Dostęp do tego artykułu mają tylko Prenumeratorzy Tygodnika Poradnika Rolniczego.
Żeby przeczytać ten i inne artykuły Premium wykup dostęp.
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Warsaw
wi_00
mon
wi_00
tue
wi_00
wed
wi_00
thu
wi_00
fri
wi_00
27. kwiecień 2024 19:21