Co wyróżnia ciągnik KRAFT CK450C?
Ciągnik KRAFT CK450C został wyposażony w silnik SVJ326CR o mocy znamionowej 50 KM, dostępny również w wersji 74 KM, spełniający normy emisji spalin Stage V. Jednostka napędowa to 3-cylindrowy silnik o pojemności 2600 cm³ z filtrem DPF, wyprodukowana przez indyjską firmę Simpson. Silniki te mogą być znane naszym czytelnikom, bowiem używane są także do napędu chociażby ciągników TAFE.
Na wyposażeniu znajdują się opony: z przodu 240/70R16 lub 280/75R18, z tyłu 320/85R28 lub 340/85R34. Masa własna gotowego do jazdy ciągnika to 2680 kg.
Co nowego w maszynie?
Główne zmiany w ciągnikach Kraft poza silnikiem? Skrzynia biegów wyprodukowana przez Carraro oferuje 12 przełożeń do przodu i 12 do tyłu. Jest wyposażona w mechaniczny rewers i co ważne reduktor, który pozwala na zdecydowanie lepsze dostosowanie przełożenia do wykonywanej pracy, co bywało problematyczne w poprzednich modelach. Napęd WOM także oferuje więcej; działa z prędkościami 540/1000 obr./min (dotychczas jedynie 540 obr. min).
Komfort w kabinie
Kabina została specjalnie zaprojektowana dla tego modelu przez firmę Naglak. Jest nie tylko ogrzewana i wentylowana, ale i klimatyzowana. Ciągnik posiada sześć reflektorów LED, typowe zaczepy rolnicze i transportowe oraz trzy pary wyjść hydraulicznych, a układ oferuje wydajność do 40 l/min. Dodatkowo, producent oferuje 24-miesięczną gwarancję.
Mateusz Wasak
